10 - 14

heeejsan! middagen gick helt super. allt var jätte gott och mamma hyrde en film, så det vart jätte mysigt! vi kollade på the back-up plan vilken var JÄTTE bra enligt mig! den var skit rolig i slutet också! haha.. jag ska sova om någon timma. är ändå ganska trött och det är helt super att jag bor 5 min från slussen. jag kan vakna nio och gå ut till bussen 45 när den går 47 typ utanför mitt hus! och sen åker den direkt till slussen, hur skönt är inte det? haha för jag börjar 10 och slutar 14, därav min rubrik. jag tittar just nu på nat geo wild. (nivet, den awsome kanalen som sänder djur grejer? Skrattande) nu tänkte jag kolla lite bloggar och sen antagligen gå och lägga mig. så jag är pigg till imorn då vi ska julshoppa med klassen, fast asså? jag ska inte direkt gå runt med killarna om ni undra det! vi får typ gå fritt. helt sjukt skönt! vi hörs imorn, puss ♥

SMILE BITCH

Kommentarer
Postat av: mikaela

Vilken skola går du i?

2010-12-20 @ 00:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0