Dag 02 - Min största kärlek

okej, jag har inte haft några "stora" kärlekar. Asså, jag var STÖRSTA playern när vi gick i ty 3an och 4an. Jag bytte kille mer än jag bytte trosor (som man säger) haha, men jag tror den jag var mest kär i var nog antingen jakob.. haha, värsta historiken me honom!

Vi blev ihop i 2an, de var jag som fråga, modig som jag är. sen var vi jätte bra vänner, och vi var vänner med ebba&ruben, som då vra ihop och vi var typ med varandra 24/7.. minns det som igår .. haha.. pk för 50 öre.. HAHAH.. de var tider det, ofc. så dålig som man är 2,5 år senare gör jag slut med honom på en klassfest!!??!?!? EN KLASSFEST. jag är hemsk.. jag är helt jävla evil! och sen blev jag ihop med en kille 10 minuter senare.. jag var en SÅN player.

Det var ju länge sen och den som jag grät över mest var nog Tony. jag var SKIT kär honom! sen dumpa han mig en vecka senare, enda killen jag någonsin gråtit över. japp, nu vet ni det!

nu har vi matte och jag ska snart jobba. puss ♥

känner mig som paow på denna bild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0