Dag 04 - En viktig person

Ja! Nu är det dags igen , denna gång en viktig person! Japp, en ULTIMAT viktig person är min mamma. Jag älskar min mamma. Hon är den bästa mamman man kan ha! Hon har humor, hon är känslig, hon har en kort stubin (haha, det är där det kommer ifrån) alltså, hon är bara BÄST.

Jag kan alltid komma till henne om jag har killproblem, vilka problem som helst! Hennes humor är bara för rolig! Hahah, hon är så klockren men samtidigt äger hon sig själv! Haha, hon är så rolig. Hon glömmer dagar och hon .. jaa.. hon är helt underbar! Jag älskar henne! Hon är så känslig ibland. När jag vart ledsen över katterna och grät i hennes famn så började hon snyfta för att jag är ledsen! Så sjuuuukt underbar är min mamma! Jag kan göra allt me henne och hion förstår mej! Gal1 mycket kärlek till henne, älskar dig mami ♥

Kommentarer
Postat av: mammi

Tack för dom fina orden. Du är helt underbar själv och du har en fantastisk personlighet med ett stort hjärta, kreativitet och full fart framåt. Det kommer gå bra för dig i livet, det vet jag. Kom ihåg att vara Josefin och att inte jämföra dig med andra för det finns ingen att jämföra med! Du är du och våga var dig själv och fortsätt vara känslig när det behövs, det grejar du min älskade dotter. Always and Forever.

Love you / Mammi

2010-12-12 @ 22:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0