Dag 06 - Min dag (skulle publ. igår)

Min dag igår var super rolig! Först var jag i skolan hade ev (elevens val), mentorstid, matte, lunch och musik. vi sluta ett och det är den najsigaste dagen i skolan. sen åkte jag hem och kollade på reprisen av ung & bortskämd och målade naglarna o etc. sen så gick / sprang jag ner till henriksdal för att möta elin&ellen. då skulle vi ta 53:an upp till henriksdals berget. och den kom efter typ 30 min när den går var 7:de minut :o iaf, så handla vi och sen åkte vi hem och laga tacos , åt tacos, kolla på idol med OSTBOLLAR ♥ hahah och hallonsoooda. sen kolla vi på date night vilken var SKIT ROLIG eftersom jag har sett den :D hahah shut your vagina ooh oohh.. don´t worry, by vagina he means your face :) WHORE! hahhahahahha så jävla rolig film :D men sen kolla vi på utröstningen av idol där JAY vann! han var helt klart bäst på like a prayer! rös och fick GÅSHUD för att han var så grym! sen på sista låten , vinnarlåten var minnah bättre. men jag gilla ju OLLE <3<3<3<3<333333333 hahah .. han kom ju trea iaf.. men han borde vunnit! :) iaf, sen såg vi klart filmen och sen gjorde vi iordning oss satte på musik och läste lite tidningar.. :) super roligt. vi somna väl vid ett halv 2 eller nåt! vi vakna nu vid halv nio sen efter ett tag gick vi upp och nu käkar vi frukost! puss och härs för nästa dag senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0