Dag 07 - Min bästa vän

Min bästa vän får nog vara Linnéa, även om vi har våra up's and down's men jag kommer alltid att älska henne. Vi har ju varit bästisar sen vi var 1,5 år :) vi har då varit bät´stisar i hela mitt liv typ. sen har vi varit osams massor med gånger, men alltid hittat tillbaka varandra. men hon har nog varit en av mina bästavänner. hon är den vännen man inte kan förklara med ord! jag kan faktiskt inte det. alla tider med henne och jaa.. det går inte. förlåt men hon är den "bästaste" hahahah vännen jag någonsin haft. hon betyder så gigantiskt mycket så det inte är sant. gumman, även i bårt och torrt så älskar jag dig. jag älskar dej och det kommer jag alltid att göra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0