dag 08 - något som får mig att le..

något som får mig att le är olika, olika gånger. om jag hade en kille, skulle han var den som jag ler åt. jag ler när min syster är så puttenutte gullig mot mig (vilket inte händer ofta, tro mig) och jag ler när min mamma försöker på sig något elektroniskt. eller när min pappa somnar framför tven och hans läpp hänger :) jag ler när jag ser bilder som påminner om något kul jag ler när mina vänner är roliga eller söta. (i vissa sammanhang) japp.. det är nog vad jag ler åt.

en bild som verkligen får mig att le! ♥ snart drar vi och äter på korat i sickla. favorit restuarangen (???) hörs imorn<3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Kan bra fixa med tvn och bredband även om det inte blir perfekt och det tar lite lååååååååååååååååååååång tid!

Mamma och Elektonik!

2010-12-12 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0