Dag 09 - Något ögonblick ur mitt liv!

Får nog bli när jag brände mig första gången. Jag var... hmm.. 10 år tror jag.. japp, det stämmer nog. och jag samt min syster var hemma för vi var sjuka. pappa hade kokat korv som vi skulle äta och jag och min syrra körde kull. japp, ni fattar nog resten, pappa gick med kastrullen till bordet, jag kom springande och fick den över hela min arm. jag fick panik och vi fick skölja av min arm i badkaret. det var även den första och enda gången jag har sett min pappa gråta. japp, ens pappa. fattar ni? min mamma körde nästan av vägen när vi skulle ringa henne.. jag var borta från skolan typ? 2 veckor eller nåt.. japp.. jag tror det , det var det värsta som hänt mig tror jag.. japp och nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0