Dag 12 - Mitt dröm förhållande

Mitt drömförhållande ska inte ha svartsjuka. Man ska lita på varann. Man ska kunna ha myskvällar.. killen ska inte vara med sina kompisar för mycket, självklart ska han va med dom. Men det skulle betyda mycket att han valde mig och en myskväll framför en stor fest med sina kompisar. Man ska defenitivt inte glömma sina vänner, det är inte det jag säger. Men det skulle betyda mycket.

Eller att man ska kunna ligga i sängen och titta på varandra.. haha, det låter sjukt. Men om ni fattar så.. jaa.. titta i ens killes ögon fram till att solen gå upp och ligga och gulla.. om ni fattar. Killen ska även överaska en helt plötsligt med tex.. blommor eller choklad.. MISSTOLKA INTE DETTA! Han ska komma bakom en och krama en som en suprise.. om ni fattar :D Han ska skicka gulliga sms till en om man tex. sitter på jobbet och har tråkigt så kan det helt plötsligt komma: Hej mitt lilla hjärtegull, jag saknar dig! Ses hemma där väntar en middag. kram!" om ni fattar.. haha. japp, det söker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0