förlåt för ikke bloggning!

Vi åkte ju och åt mat hos pappas kompisar, var ute med deras hundar i en och en halv timma.. det var skit mysigt och så såg vi den gröna milen samtidigt som vi åt hennes AS GODA blåbärs paj. vi kom då hem vid 2.. på natten och sen sov vi och så skulle vi gå upp vid kvart i 9 för att hinna till ikea och fixa allt.. haha glöm det säger jag bara.. pappa ringde och sa det till mamma så vi åkte dit vid halv elva.. var där vid elva.. och sen handlade vi till 15:00.. as mycke folk och skit stressigt :s sen åkte v och kolla på en säng till mig, den var inte så jätte fin så vi sket i den. så nu har jag nya grejer med mig hem, så jag ska total renovera mitt rum! nya: skrivbord + stol, säng (kommer snart), lite nya lampor (taket, nattygsbordet och på fönsterkarmen), sätta upp gardiner, nattygsbord.. japp, jag tror det var allt.. men jaja, ska hem till pappanu för att åka på bio med ett par kompisar.. puss hej! ♥ blog ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0