forum med ellen & elin ! :)


såhär normal var jag på espresso house , men chilla jag skrek inte.. bara gjorde den här minen ;)

ELIN! ♥

abdullah och mohammed ♥

hihihihi, princesses! ♣ :D:D:D hahah var tvungen att göra -----> ♣
Träffade även Veronica , bebisen som jag inte har träffat på , ååår? haha, hon praoa i waynes coffee tror jag! såg ganska kul ut faktiskt! Vi hade sjukt trevligt jag, elin och ellen iaf.. vi gick runt fett länge överallt och låste in våra grejer på media markt! sjukt skönt! så vi slapp släpa på allt, iaf så gick vi runt sen vart vi trötta och fika på espresso house. jag tog chailatte ♥♥♥♥♥ och en marshmellow (?) chunk cookie! skitttt goood var den! :D sen kom mami och vi fixa halsduken och sen handla vi på ICA nära, henriksdalsberget.. sen har vi fixat internet!!!!!!!!!!!!! sjukt najs! iaf, nu ska jag göra SO som ska vara inne 23.59 ikv!?!? :o kmr aldrig hinna , men jag måste för jag får INTE FÅ IG! vill ha MVG på den här, men iaf ett VG +! jaja, puss på nosen (dreeev) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0