grannar.se

tja! kollar på grannar.se, en skit bra sajt att hitta barnpassning eller hundvaktning. skulle behöva lite cash + att jag älskar hundar och barn  Dom söker inte så bra på ställen nära en, jag bor ju i henriksdal och så kom det upp som förslag, lidingö? helt sjukt!

över till annat så var skoldagen okej, inte spec. roligt.. men inte heller dåligt! Vi lagade ris-a-malta, eller va det heter på HKK. det var ganska gott, men godare me choklad och apelsiner som vi fick ;) sen var det rester av julbordet som var igår, som btw var en ganska besvikelse!! det var mycket godare förra året. jaja, ska visa vad jag gör på jullovet. men äkta wannabe SIMONE är jag puss ♥

impulsfärgning***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0