hejsan alla bloggläsare!

har det varit roligt att läsa min blogg? haha. nej? det kan det inte ha varit? sitter och äter frulle rulle bestående av två rostade mackor och juice, en fråga: vad brukar ni äta till frulle? :) Jag är helt jävla uttråkad och det ända jag har att göra är att titta på tv (tröttnar på kanske 2 timmar max), spela dator (tröttnar på 3 timmar) och läsa (tröttnar typ på 5 timmar elr nåt?) jag kan inte sova för det vet ni ju, jag är en morgon pigg person -.- fast jag sov två timmar i måndags! nu ska jag äta min frulle. puss ♥ p.s. såg julkalendern idag och VILKET JEVLA SKÄMT DET VAR :D hahahhahahah.. fast ofc kommer jag kolla på det varje dag :D är en sån julkalender person :D ♥

den bästa boken EVAAH

fyfan så jag ser ut?!?!?! MÅSTE bada idag. känner mig extremt jävla äcklig! usch!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken bok? ;)

2010-12-01 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0