home sweet home !

nu är vi hemma från farmor! jag har fått kvittot på hörlurarna, hoppas bara vi hinner fixa dom till teneriffa.. sen fick jag bio kort (a) (av storesyrran) som man älskar! och sen underbaraste body lotion samt shower gel i smultron av storebror. luktar himmelskt! har på mig det just nu, ska smörja in resten av kroppen och sen se en film på datan.. somnar väl till det är sjuuuukt trött.. har somnat runt tolv, halv ett och ett varje dag och sen vaknat 8 - 9 .. imorn om jag vaknar kör jag Wii antagligen. men , film nu ;) puss ♥

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, kolla gärna in min blogg om du gillar ett extra gott skratt om dagen ! :D

2010-12-25 @ 21:39:21
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0