if you wanna go and take a ride with me

hejcooling?

pappa kom och åt middag här idag, trevligt, trevligt. innan de var vi vid forum, handlade inget utom presenter, linneas ska jag handla imorn och kanske mammas då också. jag var också inne på deichmanns (enda stället som har storlek 42 - 45 tjejstorlekar) och hittade ett par super fina par! ofc, så var dom liiiiite osköna när jag gick och det skulle jag få ångra senare om jag köpte dom. så jag gjorde det inte.. dessutom tittade jag lite på junkyard.se och hittade VÄRLDENS finaste billabong skidställ! fast allt här i livet är dyrt så de kostar 2199:- för jackan och 1699:- för byxorna.. ska önska mig i julklapp vettja! :) nu ska jag plugga NO, duktig chey som jag är, puss ! ♥

skulle vara SÅÅÅÅÅ snygg i skidbacken, de ända som saknad vore ett par riktigt häftiga twintipps eller en skitball snow board! BUHU säger jag för att jag inte är rik, ska fan gifta mig rik när jag blir stor, shoppa varje dag och inte lyfta ett finger. gr8 plan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0