JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA! så, nu vet alla de!

okej. okej. oooooookej. jag vet, jag S U G E R på att blogga. suger, helt värdelös helt och hållet. men det ända jag får in är två - tre inlägg per dag. inte ens det! jag orkar inte med varje dag... grejen längre, för uttröttande. i skolan gick vi från 9 till 10 över 10. skit najs, fast vi borde inte ens gått? aja, nu är det JULLOOOOOOOOV! och vi är fria! Linnéa och Rosanna har slutat och kanske simone.. :/ vi får se hur det blir.. men jaja.. idag var jag hos elin, med issa och ellen. vi /mest dom gjorde brända mandlar, men jag ville inte för jag nästan invita mig själv till dom, så jag åt lite och lät dom göra. DOM VART HUUUR GODA SOM HELST FTR... hahah , nu ska jag spela spel. juste, btw så ska jag köpa något mer till elin, issa och ellen, för jag köpte för förlite pengar.. så jag kände min skamsen.. och pinsam när jag gav presenten.. så om ni ser detta så får ni något extra när vi antingen ses eller när vi börjar igen. GASH ! va skönt me jullov. 3 dagar till jul. 10 dagar till nyår och 12 dagar till jag fyller 15!!!!!!!! :) helt otroligt sköööönt att ha alla tre på jullovet, bästa lovet enligt mig, förutom sommarlov.. en delad etta! nu som sagt ska jag spela spel, ha en skön första jullovs kväll för vissa! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0