palla dagen simone och jag har haft idag asså!!!!!!

jävla k*k dag alltså.
  1. vi går från 8 - halv fyra.....
  2. har en CP vikarie på idrotte och matte.
  3. det var svin kallt
  4. lena och hillevi "tjuvlyssna" när vi snacka skit , jag och simme :s
  5. vi åkte till vivo och precis nör bussen hem åker så kommer jag på att vi måste köpa knäck formar och går tillbaka....
  6. jag tappa mitt busskort och fick "busa" mig på bussen.
  7. när vi kmr hem börja vi laga knäck och det gick bra. tills vi glömde knäcken i typ 5 min så det vällde över, över hela spisen :( så vi fick tvätta hela den, vilket inte gick så bra.............
  8. sen så fixa vi det så står simone och snackar med sin mamma i tele när hon skulle fixa knäcken och ni förstår ju själva och jag tror inte vi behöver säga mer än så.
  9. sen så..... så tappar jag ett glass paket på simone  så hon blev rädd och ryckte till med plattformen med knäck. så alla knäck ramla ihop i en hög........ så alla e typ kladdiga och så.
  10. sen så fick simone knäck på hela sig typ. sen kom inte hennes buss..
  11. sen kommer jag hem och vill bara ta det lugnt så hoppar pappa på mej me frågor. jag pallade det verkligen inte!
  12. sen så spiller jag tomat sås på min tröja.. -.- asså snacka om palla.. ska kolla på ung&bortskämd nu. något bra på dagen!!!! hejdå förfan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0