saknar sommaren!


Blääh va jag saknar sommarn, när jag ser denna bild säger jag bara!
Var ju i forum idag, men det blev ingen sidecut. Hair&face hade upptaget HELA dagen idag :s
Så jag bokade en tid till imorn 10:30! Wohoo.. e jävligt taggad säger jag bara. Men nu har jag iaf köpt svart hårfärg, så när jag går hem ska jag färga det, antingen själv eller imorn så kan min syrra färga det! Juste, när jag var i forum (kicks och köpte hårfärg) så hade jag typ yrsel.. :s eller jag typ stod och gungade och var typ skit nervös? haha, helt sajko! Nu ska jag iaf, titta på film och mysa med min snuviga mama ! puss & hörs senare. ♥


Kommentarer
Postat av: rebecca :)

TUR! sov på saken!

2010-12-28 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0