Tänkte köra lite hiss&diss !

Hiss:

Japp, den första grejen jag hissar är Teneriffa 2011! Mamma gav ju bästa julklappen! Och jag tänker shoppa där som FAN! :) Äääälska. Haha, soliga stränder och kristallklart vatten i Los Cristianos (?) Ahhh! Lääängtar! Först min födeksedag den 2 januari, (15, big gurl) och den 4:de drar vi i en vecka, kommer hem dagen vi börjar skolan! den 11:de.. aahh!!!!!! DÖÖÖR!

LÄÄÄNGTAR GAAL1 mke!

HISS 2:

Sidecut! :) Hahah, jag tror nog nu är trötta på att jag tjatar om det! MEN... det är så förbannat snyggt! Haha, imorn gäller det ju! om jag längtar asso!!! Hihi :) Men, det kommer vara skit snyggt, jag stod vid spegeln i typ 2 timmar och typ.. styla håret på olika sätt och jag är grymt taggad säger jag bara!

;);)

DISS:

Min första diss är vintern och dess snuva som medföljer. Typ halva skolan var sjuk för en och en halv vecka sen. och när man väl är det så blir man inte av med den. den håller i typ 3 år!?!??! :o :o haataaa.. och när det är sådär SVIIIINKALLT!? typ 90 - ? va i helvete liksom? fett me diss..

+ = :S

DISS 2:

Blir falska vänner! Usch vad man hatar dom. När dom sviker en och inte finns där. När man ger dom allt och får inte ett jävla piss tillbaka. fyfan säger jag bara. Usch för sånna idioter..


Tittar på pirater av karibien som typ slutar om en timma. sover efter så hörs imorn, puss ♥

 


Kommentarer
Postat av: saga

fan vad jag tycker att du är cool. Att du vågar göra sidecut. Men bara inte det, man ser din personlighet och din vardag jag tycker att du är allmänt cool. Jag är en elvaåring och verkligen ser upp till dig, jag vill bli som dig när jag blir stor och dessutom om du har falska vänner skit i dom gå din egna väg och gör som du vill!



käraste kramar Saga

2010-12-29 @ 00:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0