tidsfördriv innan maten!

stava ditt namn utan några A (hela): HAHA. LOL Josefin :D
Har du ont någonstans just nu? Halsen!
Är du singel? yesboxxx
Vad är ditt favoritnummer? 11 och 8 bro
Favoritfärg/färger? gul och neon rosa!
Hatade färg/färger? haha.. militär grön? hah, jag vene
Är du nöjd med ditt liv just nu? jo men det är väl okej!
Vart önskar du att du var nu? utomlands i thailand! eller ha julafton.. ? ;D
Vad borde du göra just nu? äta.......
Kan du nå dina fötter med raka ben? JAPP!
Är du kär i någon? VENE .. men tyyyp
Kan du skruva tungan? ofc ;)
Har du någonsin velat bli läkare? hahah, varje onsdag! haha, nee, men när jag ser greys anatomy så blir jag lite frestad.. haha eller när jag är med mina släktingar.. för typ alla är doktorer O.o
Vad drack du senast? Fanta exotic :D
Vem pratade du senast telefon med? mami tror jag :)
Är du glad? Jaa, hyfsat.
Är du piercad någonstans? Isf vart? öronen (som inte räknas) men vill ha i naveln!
Vad har du för planer för kväll? ta't lugnt me mamma ♥
Hatar du folk som ljuger? vem gör inte de?
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? HAHA.. vilken fråga.. men typ mittemellan.. inte för mjuk och inte för tuff..
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? blonda killar anser jag lite gay.. vet inte varför :D :o
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? nja.. vene..
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? JA!
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? bra , tror jag..
Tycker du om ditt liv? Vissa dagar är det bra, och vissa inte.. men då äre väl för alla?
Vad tycker du mest om i ditt utseende? HAHA, mina bröst&rumpa och mitt hår samt ögon!
Förlåter du eller glömmer du? jag förlåter lätt! kanske lite för lätt...
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? både och, jag har alltid umgåtts med killar och har inget emot det.. men mest tjejkompisar nuu..
Har du någonsin masserat någon? wtf...? haha, ofc..
Vad är du rädd för? MÖRKER! och typ.. motorsågsmassakern.. :D
Har någon försvunnit ur ditt liv? yes.
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? haha.. vene
Önskar du att du var en av motsatt kön? hahaha .. skulle lätt vilja veta hur man runkar och kissar :D
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? yes, SOFIJAH FTW!
När grät du senast? idag.. (över katterna mina)
Saknar du en kille just nu? assåå.. jag vene.. men typp?


MAT NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0