tjaa :)

glömde blogga igår, men jag orkade seriöst inte. var sjukt trött. jag var först med Linnéa i stan, skit mysigt! Sen gick vi på Easy a, vilket var en gryyymt bra film! Seriöst, alla som inte sett den, SE DEN! Filmen sluta runt tjugo i 6, vilket var jävligt bråttom för mig som behövde vara hemma vid halv.. men mamma rädda mitt liv och sa att det gick en intern (?) buss hel och jag var vid hötorget kvart i! :s men bussen var sen, så jag hann med den och käkade med mormor, moster, mosters kille och mami samt helene. jag fick 4 julisar av mormor.. (chockande :o) en "parfym grej" som man kan lägga i sin egen.. haha, helt sjukt svårt att förklara! Ett midjeskärp, ett läpp balsam och 400 :- ! :) älskar min mormor. hon är dessutom skit rolig och as cool! vi snacka om en viss irreterande person i klassen hela middagen typ :p och hon bah: skicka hem pojken till mig så kan vi prata lite, sen kommer han säkert att ändra sin attityd! haha.. så gullig! Iaf, idag ska jag fixa ett par hörlurar på media markt och vara med min älskade mami! så hörs.. ikv , puss ♥

sääxy..? ;)

Har faktiskt lust att göra sidecut och färga håret svart.. good idea? :) nivet.. fresh 2011?!


Kommentarer
Postat av: s a

har du bytt gäng ? förut va du typ jämt med simone, rosanna och så och nu skriver du bara om elin och ellen ?

är ni osams ? eller är det för att dom ska byta skola

2010-12-27 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0