varje dag... - update!

juste, kom på en grej! sista dagen får ni läsare bestämma! vad som helst, EXAKT VAD SOM HELST! så kommentera så kommer jag fram med dom tre bästa förslagen och så får ni rösta! så ni vet , glöm inte at kommentera nu. har so btw. pussi ♥
Juste, nu på So:n sa sa anton helt random bah: vart är simone? så kommer jag och bah: vadårå?? eru kär i henne? hahaahah så kommer max och bah: ja anton, du är för liten för att vara kär! jag: hahahhahha , ja, fan va sant. sen så kommer max igen och bah: hahahah, ja, hans hjärta är för litet!! hhahahha jag: hahahah SÅ JÄVLA SANT JU! haha, hans hjärta pallar inte trycket :D:D så jäkla roligt! hahahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0