besöks rekord! ♡

Hej! Haha, glad eller något? Jag och eba vakna för kanske en kvart sen. Jag tänkte göra ett litet kläd collage senare. Vet inte om vi äter före eller efter det. Just nu tittar vi på gilmore girls. Haha, inte världens bästa serie.. men skit it. Idag ska jag åka hem runt 16.. då mamma vill att jag ska städa / packa det sista till att vi flyttar med mamma på måndag! Helt sjukt snabbt allt har gått! Efter att vi har packat ska vi till Linnéa och äta middag hos henne vid 18. Kanske sover jag över där, men vet inte än om jag får. Vi bor ju grannar, så det är bara att gå hem vid typ 00? Nej, nu känner jag för att spela lite spel. puss ♥

Linnéa (andra linnéa, haha, har två st med ett é) på ung08 i år! Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0