dags att tända första ljuset - 1:A ADVENT!!!

tjenare, idag är det ju första advent.. helt sjukt hur snabbt allt har gått, snart är det ju jul! Juste, HAHA! Läste på ebbas blogg om att det ska komma en ny mean girls! Helt sjukt enligt mig, eftersom att allt vart okej mellan tjejerna i slutet.. men det är klart att jag kommer sitta bänkad framför den. vem kommer inte liksom? en av mina favorit filmer. haha.. ska bli kul och se hur den blir sen. nu har farmor och min faster samt kusin åkt hem. mamma kommer närsom för att hämta oss.. vi sover hos mamma ikväll för jag känner verkligen för en sovmorgon. nu tänkte jag fixa det sista innan hon kommer. så blog ya later!


saknar paris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0