from paris to berlin, in every disco iv'e been in

tja! nu sitter jag i soffan hemma och vaknade för kanske..? timme sen. igår hade vi det jätte trevligt. vi tittade på en super bra film som hette blown apart. super sorglig precis som jag och linnea ville att den skulle va :D sen åt vi mat och hade helt vilda diskutioner om droger, tobak och sprit. kan ni fatta att min mamma bah: ja, men hur får dom tag i allt, fast jo, det är ju klart. det är 15 års gräns på sånt ju. ???? min mamma trodde på allvar att det var 15 års gräns på tobak? jag skämdes.. haha. japp, vi var hemma vid typ tolv som jag sa! Nu ska jag spela sims 3, puss! ♥ btw så måste jag och linnea sälja julblommorna idag! :s haha , ska följa ellens råd att ta en pulka.. kommer gå skit bra. NAT.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha..så Ullis trodde det var 15 års gräns :). Hon är så söt.

Kram på dig

2010-11-29 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0