ont i huvudet, halsen och har typ feber!?

tjaa.. sitter i min säng och fryser.. (vanligt citat från simones eller linneas blogg) ;) men det är sant. det är så förbaskat kallt här.. mamma flyttar som sagt idag så jag kunde inte åka hem till henne, så min papi var snäll och kom o hämta mig! Så snääääääääällt! Jag ska göra lite so och plugga no. även fast det inte går in i min hjärna.. visst ja! har ju matte och engelska.. -.- hur ska jag orka allt?

""

sötis linnea är då.. hitta detta på hennes blogg för någon dag sen <3

HAHAH , helles och min humor

japp , hahah, där har ni alla bilder som ligger på mitt skrivbord.. sista bilden är för ngn sekund sen. hare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0