hemma, ÄNTLIGEN!

hej! sorry för sån jäkla dålig uppdatering, men jag varna er iaf! :D idag så hade vi det mysigt, emmas present var att ta ett avslappnande skummbad med aniktsmask och inpackning i håret! hon förtjänade det medans vi tog hand om cassie. sen gick vi och hämta krille på dagis. det var mysigt, för sen lekte vi lite ute i solen. vi gick sen hem och badade kriile. pappa kom vid halv sex och då åt vi köttfärssås med spagetti. sen fick jag skjuss till gården och var där ca 19. där spelade vi kort, pingis, basket och så var jag med min pojkvän Oliver ♥ :) hihihi. det var mysigt! sen drog jag hem och nu ska jag kolla på DHW som jag missade. puss ♥

haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0