NY JACKA ! :)


nu är jag hemma från en hetsig dag! vid halv fem åkte vi till sickla för att kolla på en jacka till mig.. vi hittade ingen bra.. och det var rätt hetsigt för dom stängde fem. så då åkte jag och mamma till forum och släppte av min syrra som skulle bowla med ett par kompisar. vi gick till gina, hm och åhléns men vi hitta ingen.. så vi pröva bikbok och då hittar mamma en jacka lite skyddad av massor med kläder och i rätt storlek! jipeey! sen åkte jag med pappa och rasmus till korat och skulle äta, men stackars pappa var helt sjuk och mådde jätte dåligt.. han åt nästan inget och vi drog hem. han gick nu och la sig och jag är uppe.. har typ inget att göra... min syrra kommer typ när som, så då får vi hitta på något.. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0