sorry, sorry, sorry och återigen...

ETT STORT SORRY! har inte bloggat på ööööh? 1289 timmar.. jag ber SÅ mycket om ursäkt! igår kväll hade jag typ grov PMS :D haha.. så jag gick surt in på mitt rum och läste kalle anka poket i min ensamhet och sen baH: jag vill fan eller läsa så jag kastade boken i väggen och typ vände mig om... haha, jag var så JÄVLA trött att kl halv nio somnade jag med oborstade tänder, dagens smink och alla mina kläder på mig.. haha, sen vaknade jag på andra sidan sängen på morgonen och hade sovit 10 timmar.. herregud! skönaste sömnen jag har haft! :D iaf, efter skolan drog jag till gården och träffa väldigt sneeeela människor! :D sen hände en bra sak! berättar mer sen om det. sen handla jag mat och den ska jag laga till mig and my family nu! puss och ha ett GLATT PÅSKLOV NU FÖRIHELVETE :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0