svar på tal:

greger typ om skolbio + mini-shopping:
inte bra att lägga ner så mycket pengar på detta
du får inte mer pojkar för det haha

gullunge kram

SVAR: nehe.. förresten.. det är mina pengar... jag får handla det jag vill.. och jag har aldrig sagt att jag vill ha "pojkar" för att jag köper lösnaglar och lösögonfransar? haha.. jag hade lösögonfransarna på TJEJmiddagen... :D hahah fett fail ändå..?

Anonym om get to know the real josefin!:
du är väll inte bra på engelska?? ;o

SVAR: lilla vän, jag har MVG i engelska, men om du vill kan jag ta kort på det och visa dig sen då! ;) :*

BEVIS 1:


Kommentarer
Postat av: frida

Hahahaha du säger att hon inte är bra på engelska ? Men vet du vad, det är viktigare att kunna språket som man talar i landet man bor i. Men det kan inte du för du stavar "väl" med 2 l. Det stavas inte väll det stavas väl, lär dig svenska och sen kan du komma tillbaka och klaga -.-

2011-04-10 @ 16:46:54
Postat av: Anonym

MVG minus menar du?

2011-04-12 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0