The last airbender

hejsan! nu tittar jag, helene och pappa på the last airbender. den är ganska bra faktiskt! jag trodde den skulle vara sjuuukt dålig eftersom att den är "baserad" på nickelodeons avatar.. och de programmet SUGER! haha.. men den är huffsad, om man säger så.. vi har ätit god mat me kött och sen till efterrätt - gårdagens aftereight kaka... så , det var tjockt najs.. fast jag, fanny och elin har bestämmt oss för "beach 2011" haha! fanny överraskade oss med nyttig frukost på sängen.. jag har bara ätit kladdkaka idag som var onyttigt, och sen tog jag, pappa och helene en promenad till affären idag. jag kommer även börja cykla till henriksdal! :) så det är ju helt super! nu ska jag titta dom sista minuterna! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0