okey, now i'm pisst!

fyfan vem hatar inte när ett inlägg försvinner? när man sitter och klickar back och ba FFFFUUUUU.. hate it...!


anywhoo, jag skrev en ultralång text som jag ska skiva om, here we go:
jag har inte uppdaterat på ca 24, hemskt ledsen! jag praoade idag, som vanligt! och sen åkte jag hem dir. då hade jag hyrt 3 filmer (FYI , jag får hyra max 3 filmer per dag denna vecka gratis eftersom att jag praktiserar) ville bara klämma in det där. jag började med att kolla på "the reef" (äcklig hajfilm) och "get him to the greek" (en rolig komedi med bla. russel brand, Pdiddy och jonah hill) den var ganska seg i början och var lite lame.. men sen åkte dom till en fest och då vart det mycket roligare, så man kan säga att slutet var bäst. sen kom mamma hem och då käka vi köttfärs-och-majs-paj (xD). och efter det kollade vi på "the social network" den var btw AAWSOOOME! helt freakin' bäst! kanske den bästa film jag sett (efter easy A) kan inte få nog av den.. ja, iaf.. alla har väl hört att filmen handlar om killen som kom på facebook och allting.. vilket får facebook att se en aning annorlunda ut nu när man har sett filmen! den var iaf skit bra och jag kan staaarkt rekommendera den! nu ska ja nog slagga, eller om en stund.. först ska jag fb:a lite.. och så slänger jag in en bild på mig och min älskade gudsyster, GOD NATT!♥

löwe you sweetheart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0