H to the EJ

Tjena, nu är jag hemma från pappa. jag badade och vi åt pankakor samt kollade på sons of anarchy med pappa&helene. Mamma och helene är på "äntligen hemma" mässan i kista. meeeeesigt enligt mej.. :D prao imorn och jag är SJUKT peppad! Inget går upp mot att INTE gå i skolan, fast vi har två läxor, en till imorn (hjälp!) och en till efter lovet. jag ska skriva klart engelskan till imorn nu och det kommer jag att sysselsättas med hela eftermiddagen antagligen... så vi hörs ikväll förmodligen! (börjar 10 prao imorn, avundsjuk någon? :P) juste, köpte ett SallyHansen "nail growth miracle cure" för mina naglar.. hoppas det funkar, någon som har använt det? är det bra? kommentera gärna :) puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0