just go with it

heeeej, är hemma ifrån en "impuls bio" med fanny.. haha, vid fem ba: men vi kan gå på bio (btw så var jag med fanny idag, nähäää?) så vi kollar och så hittar vi min låtsas fru som gick 17:40! haha, så vi rushar till stan och är vid slussen 26, springer in på coop, grabar två loka, en center och en marabou bar.. hhahah och vi betala med en 50-rikskupong.. :D och sen kutar vi ut och klockan är 33. vi hann precis med tbanan. sen rusha vi till biografen, fanny tog ut biljetterna (vi fick som sista, LOTTO!) och jag fixa popcorn. sen kom vi in till bion ca 45 och sätter oss, precis då börjar en tjej pratta och dra upp "gardinen" till bion :D hahahah, vi är AWSOME! ;) bion var rolig, hade lite drama.. var kanske lite uppenbar amerikansk.. men, det är så det ska va! sen sluta filmen tjugo i 8. då åkte vi hemåt och när jag satt på bussen kolla jag på klockan och ba FFFFUUU , då var klockan 20:02 och så fick jag ett mess av fanny: fuck! solsidan! :( så jag missa första kvarten, men ska checka det nu! så vi hörs imorn, då ska jag på friskis & svettis med linnéa !som btw fyllde 16 idag, MY BABYS GROWING UP :')♥ haha, sen ska vi käka lunch.. och senare ska vi till hemmakväll för att hyra en massa film och köpa en massa snacs! hihi, och ha en riktig "gossip" night ;) men vi hörs innan! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0