love you honey-bun!

sötnos Linnéa var då, love you snuttis ♥
fyfaaaaan för att vara sjuk säger jag bara! denna helg skulle varit AWSOME! och ja, nu blev den sämst... :/
fredags skulle vi bara mysa, det blev det ju försig, jag var 7 sjuk på skalan till 10 och gick och la mig halv 11 :s (?????) sen så lördagen var jag heeelt jäkla slut.. så äckligt sjuk... det skulle vara tjejmiddag hos mamma, som hon då hade.. och vi var hos pappa (utan att han var där :P) åt donken mat och kolla på melodifestivalen.. somna och vakna 70 ggr inatt :(
och nu söndag skulle vi till min syrra och träffa hennes barn , japp! jag kan ju inte följa med... ;( åååhhhhhhh.. hatar denna jääääääääääääävla förskylning!!!!!!! die förskylning die! peace out♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

Bliii friiisk jos!<3

2011-02-06 @ 12:08:06
URL: http://galenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0