macbook pro....

usch! gillar inte att skriva på macbook pro's.. jag tycker dom är as obehagliga.. älskar vissa PC, som min mammas urgammla pc, (därav inlägget igår som var så långt) och min macbook är as skön (Y) iaf, lyssnar "rigntinthismoment" på on the floor - J.LO :) sssåååååååååååååå braaa ääär deeeen! :') so good! påminner så mycket om hemmakväll på ett konstigt sätt... :D just i refrengen.. skumt?! iaf, är sjukt trött, har praoat hela dagen, vart liteeee seegt, för det kom inte så mycket kunder.. och vi var 3 pers där, så lite chill var det. jag var inte alls hungrig vid 12, som jag har vart varje dag!? så jag åkte med 71:an till slussen och tog (skäms) take-away donken.. usch! av filmen vi såg i skolan (som jag tror jag skrev om) så ska jag inte äta sånt! men det är så gott att inte motstå det.. jaja, har barnvaktat sen dess och tjänat 300! och 100 av dom går till en dhw säsong 1 box imorn! :) för hela 100 :- SUPER REA PÅ HEMMAKVÄLL HAMMARBY SJÖSTAD SÄGER JAG BARA! :) ska dra, men lägger nog upp en outfit imorn.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0