min förebild

tänkte bara berätta om en förebild till mig. PINK, den kända sångerskan nivet? Jag har ALLTID gillat henne, (gått på två konserter) som ni kanske vet? eller så nämde jag det aldrig, men iaf.. hon är en sån isperation till unga tjejer.. hon sjunger och visar i en av sina videos (stupid girls) som många kanske sett att allt detta tjatet om att vara pinnsmal, stora bröst, dum blondin och "små hundar" tjaffset är bara att strunta i och vara sig själv. god! love her ♥ en av hennes nya låtar raise your glass (som btw är awsome!) är också en sån video, "höj ditt glas om du är töntig, men står för det" handlar typ hela låten om. och jag blir så jävla tagen! hon är en jätte bra förebild och sångerska.. bara LÄNGTAR till hennes nästa spelning! bara för detta ska jag lägga ut raise your glass.. puss ♥ "dirty little freaks" love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0