NU KÖR VI IGEN ;)

nu är jag friiiiiisk (nästan iaf :D) jag hostar bara lite O.o nu sitter vi på SO och ska redovisa lite. förut såg vi en film om en kille som åt på donken i en månad.. så jävla äckligt.. han gick upp 11 KILO :o euww.. GROSE :o så sjukt äckligt.. sen så fick han nått fel med levern, som om han drack alkohol?! helt sick.. (vilket btw är mitt nya ord :D) haha.. mycket har ni missat. jaja, var i forum och detta köpte jag:

hihihihihihi den bruna tröjan är min outfit + vitt linne & treggins. SKORNA ÄR JAG DESSUTOM KÄÄÄÄR I ♥ ♥ ♥ loove!
juste , här är en bild jag har glömt att lägga upp :D här är den från i höstas då jag, hampus och andreas fetta kladdkaka :D♥

fiiiinn.. efter skolan åker jag till emma som jag inte har träffat på länge. inget internet där, hörs ikv runt halv nio - nio!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka super tuffa dojjer. Tröjan var kanon den med.

Kram på dej

2011-02-15 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0