sjuk idag igen :/

jag ska egentligen inte vara inne på datorn.. ska fixa nya coola naglar, göra lite läxor och sen sova. vi hörs ikväll! puss

juste btw dag 15 - mitt favoritminne

man har ju jävligt många minnen... så jag har en massa, men en grej kommer jag ihåg.. när jag och fanny lidmans blogg var med på paows blogg :D när jag såg det, störtade jag mt fanny och hoppade på henne och krama henne! :D hahah, mitt i korridoren och typ skrek :D hahahah

dag 16 - det här får mig att må bättre

ja... mina vänner, min familj. speciellt när jag är hos min syrra och hennes barn. då mår jag som bäst. när jag är runt dom! dom är mitt liv! Linnéa b får mig glad dock, det betyder att när jag är nere eller arg, ringer jag henne och hon får mig glad och hon får mig att skratta. hon är min bästa vän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0