besöksrekord! yeaaai! ♡

tack så mycket! ni är så söta! 48 st.. haha. mkt för mig! idag så var den en till chill dag i skolan, vi skrev om bion och sen gick vi efter lunch. vi var hos issa och lekte med hennes ipad, hennes katt och spela kort. trevlans! sen drog jag till forum för att möta i min syster och hitta en present till min pappa som fyller 51 på söndag.. och den presenten vi ville ha fanns inte över hela stockholm. slut överallt och kmr inte tillbaka :/ men då köper vi en annan sak som han blir glad över ist! onepiecen kom inte idag heller -.- men den kommer nog när som.. hoppas jag! ikväll åt även mamma, jag och min syrra + morfar på bamboo palats, AS GOTT OFC ;) puss och hörs imorn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0