dag 7

dag 7 - bild på mig + tio faktan:
  • Jag är så sjuuuukt mörkrädd... får typ damp när jag går själv ute när det är sent och kan inte sova utan öppen dörr själv :o
  • När jag var liten så kunde jag inte bajsa typ? haha... så jag var skit tjock när jag var 1-5 år... :s :D
  • Fanny (som jag har skrivit mycket om) har jag känt sen jag gick i sex års. Vi var "bästisar" på fullt allvar då :D
  • Jag var typ "genius" när jag gick i 4an och 5an. sjukt bra på matte och sånt ;)
  • Jag har bott i Australien i 2,5 år!
  • Jag har nästan åkt "jorden runt" kan man säga.. alltså, inte alla länder , men runt jorden om ni fattar.
  • Jag har varit på två av Pinks konserter :))))
  • Jag vill ha barn, vara gift vid 26 - 30 års ålder och ha en jätte stor släkt efter det!
  • När jag gillar någon kille så tittar jag hemlighetsfullt på dom och ler lite extra åt deras håll och så.. men är sjukt blyg.. haha
  • Jag ÄLSKAR min familj. asså , självklart gör alla det, men jag kan liksom välja att ha en myskväll ist för att sova över hos en kompis eller gå på en fest. Jag verkligen gillar min familj och min släkt. Vi alla är typ fett tighta! :)
JAPP NU VET NI DET, NU SKA JAG FIXA MIG OCH SEDAN GÅ OCH LYSSNA PÅ MUSIK + SOVA. PUUUUUUUUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0