Dag två - mina syskon

Mina syskon är det dags att berätta om. okej, jag har en hel syster som heter Helene! Hon är 12 (snart 13) och ja, sen har det varit så att min pappa var gift innan (och det tackar jag nästan för :D) med pia och där har han två barn. Ola 27 år, den snällaste storebrorn i världen, som har den roligaste humorn jag vet! hahaha, jag älskar hans garv! och sen har vi Emma som är 25 och som också är den snällaste storesystern man kan få! hon har två barn Kristoffer (2 år) och cassandra (ett halvt år) och som jag älskar super ultra duper mycket! och jag ääälskar att umgås med mina syskon och syskon barn. jag verkligen äääälskar dom! och vi ses inte så ofta :( men asså, jag var hos min syrra varje tisdag och det ska jag fortsätta med! tycker iaf jag! :p japp, nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0