DET ÄR 2011 NUUU!

Omg.. tänk er när man ska skriva 2011 på pappret i skolan.. kmr bli helt sjukt! Nu är det 2011 och ny start! Herregud.. vilket år detta kommer bli.. sämre än 2010 tror jag.. men vi får se! Jaag rivstartar året med födelsedag imorn (sjukt sajkad är jag) och sen en resa till teneriffa 4 - 11 januari! Ska bli så jävla roligt! Ska bli bruuun som en peppar kaka och bada till jag blir som ett russin. hahaha, jag kommer kanske blogga, om det finns internet eller hotelldator.. och så gör jag tidsinställda inlägg (thank god for that) eller så hittar jag en kompis som kan blogga.. så det blir nog jätte bra ! Nyårsbilderna kommer väl snart! Ha det så braaaaaa.. hejdå! ♥

  • Godis-och chipsförbud i ett år (tror faktiskt jag klarar det!) får 2400:- för året :))))
  • Börja på någon sport, (vattenpolo? , basket? , badminton?)
  • Börja ha en halvtimme om dagen (läxor och sånt) och sen planera varje söndag. (får guldkort på grönan då :DDDD)
YES.. NY START. 2011, HERE I COME !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0