hemma! :)

hej, nu är jag hemma hos pappsen! fast det har jag vart i kanske en timma.. typ. vi slutade vid ett i skolan och innan tittade vi på Juno, vilken jag ÄLSKAR så jäkla bra! efter skolan åkte jag till stan, tcentan och köpte två presenter till pappa. skriver inte vad det är här, men ni får reda på det sen! one piecen kom inte idag heller och jag fattar inte vad det är med företaget? mamma ska maila dom så vi får se.. pappa städar huset och jag ligger på mitt golv? på min matta med en kudde och titta på antm.. ikväll ska vi bara mysa för pappa kom hem sent igår och har inte träffat honom på.. 2 veckor nästan?!??! och juste, nu är det äntligen bestämmt! fanny, min barndomsvän ska börja om drygt 2 veckor i min klass! är helt super glad! :) nu ska jag titta vidare och sen kanske ni får en helg planering och lite annat. puss och hörs senare! ♥
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0