nu er jag hemme efter bion!

japp, as chill dag idag! vi börja i skolan 9 , då gick vi igenom va vi skulle ha till någon jävla klass tidning som vi ska göra denna vecka (-.-) och sen satte vi igång. då åkte jag och issa hem till mig och skrev en text och hitta bilder till australien katastrofen (översvämmning i brisbane) och sen beställde vi biljetter till tusen gånger starkare som vi sen skulle göra recentionen (man skulle välja en "tråkigare" sak.. australien grejen och sen en "rolig" sak, bion.) den var okej, ganska bra! lite tråkigt slut bara och det tyckte både issa och jag.. imorn skulle australien grejen va klar och issa ska bara skriva ner mina stödord och jag ska hitta lite fler bilder. så det e chill, sen ska vi göra recentionen imorn. nu ska jag planera en rolig grej och sen ska jag kolla lite bloggar. hörs sen! puss ♥

Teneriffa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0