ojj.. hehe!

har tre st "varje dag" att göra.. hihhiihhi hohohoho ... men jaja, jag har haft en sån jävla najs helg! i fredags sov ju fanny hos mig och vi hade det awsome! sen så plugga jag och pappa lite kemi (behövdes) och nu fattar jag äntligen!!!! e så jävla glad över det ... ska göra lite mer sen också. sen åkte vi till lena vid kista och åt på foodcourten .. jag åt en chicken sandwich eller va dom heter och sen en kladdkaka (y) sen kollade vi på "the green hornet" i  3D och de var helt super ultra bra! action & humor är bästa kombinationen! :) sen åkte vi hem till lena och kolla på jackass 2 , eller... jaa, slutet och drack te. sen somna jag runt ett.. tror jag. nu har jag kollat på en bra säng och vi ska titta lite nämre på den ikväll. japp, snart är det dags för frulle. puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0