promenad med söta hundaaar!

tja. kompisarna kom hit för helene var lite sjuk. så vi har ätit spagetti och köttbullar till lunch, gått ut med hundarna, en och en halv timma var vi ute! snacka om bra! samtidigt som mitt godis förbud! sketa bra! :) sen fikade vi lite :D (a) juste, bara äääälskar mitt förhållande på fbook ;) hahahah... :D ikväll blir det "brak" middag eller va man säger... :D vi ska ha kött, sparris, bearneise (??) sås och pommes. blir gött. jag känner att jag vill göra ngt!!! haha.. jag ska köpa lösnaglar nästa månad.. eller när jag får pengar ;) haha.. 100-pack som man kan måla själv och sådär.. exiting.. imorn blir det förhoppningsvis bio eller nåt! hörs sen! ♥

GIZZMO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0