svar på tal :)

Anonym om hade ingenting att göra, så...:
kan inte du visa din onepiece?

SVAR: Ja, about that. när jag och mamma gick in till affären för att köpa den så fanns det bara XS, L, XL och XXL och jag ville ha medium! jag vart fett besviken men sen sa mamma att jag skulle beställa den på internet. så det gjorde jag en dag innan vi åkte till teneriffa. det stog att den skulle komma inom 2-3 dagar.. BULLSHIT PÅ DEN säger jag bara. det vart något fel med adressen så mamma ändrade till hennes jobb ist så den kommer där imorn! E SÅ SJUKT TAGGAD och såklart kommer jag att visa den DIREKT när jag får hem den. och våga skriva namn, det blir roligare! :) Hoppas du fick svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0