24-timmars...

..uppehåll igen - SKÄRPNING JOSEFIN! Iaf, idag var ju som sagt studiedagen och jag skulle till min storesyster och hjälpa henne, men dom hade fått magsjuka allihoppa :/ fett tråkigt! sen skulle jag lägga om min tå och hon som gjorde de var fett hårdhänt :@ :o så jag stanna hemma, satt vid datorn hela dagen -.- :/ åt ceasar sallad till middag (är typ beroende av de, these days :o) sen fick jag ett ryck och gjorde hela franska "provet" eller.. ja, tog reda på vad jag ska veta och pluggade lite inför det. imorn stod det att jag skulle till skolsyster på "hälsokoll" kl 08:30 och vi börjar 35?! :D haha.. -.- men.. jag har gjort mattediagnos också! så är redo inför matte provet nu! yeeeeeai! ska kolla min skype och sen fixa allt inför morgon dagen! hörs imorn, puss ♥

ngn gång förra året :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0