home home home!

tjaaaaa! e på riktigt bra humör och det är hur skönt som helst! haha! jag lyssnar på musik.. och jag hade noja om mina läxor, men sen bah: NEJ JOSSE INTE ICY TOWER, MATTE FÖRIHELVETE och så gjorde jag matten och det vart riktigt lätt när man kom in i det. och jag har gjort klart "framsidan" till ungdomsklassiker-arbetet.. så det är också skönt.. funderar på att göra kapitel C i matte boken vi har kapitel såsom 4.1, 4.2, 4.3 osv sen finns det A (lättast), B (lagom) och C (svårast) och man SKA göra antingen AB eller BC eller ABC som jag funderar på att göra.. det ökar bara kunskaperna för mig iof.. japp , det ska jag göra nu och så ska jag ta igen lite kapitel längre bak.. hoppas denna känslan inte går över för jag tror att jag hurtigt nog ska gå ut på en powerwalk.. för jag är så glad.. och lite musik ökar den känslan..! så puss och hörs nog senare! ska klämma in ett inlägg snart! det lovar jag! ♥

fina fanny och jag idag! love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0