i'm by WINNING

helt stört! har charlie sheen's låt "winning" på hjärnan! "im by winning! "epic-winning" hahaha. har SO, fast petri är inte här och man ska läsa 10 sidor i en bok och sen svara på frågor. jag kan inte läsa för typ 3 pers har youtube klipp uppe, 2 pers har musik och resten kör mindkraft, skriker och säger "justekäftägd" och "PENIS" ? jaa.. försök koncentrera dig på den.. men jaja, när petri kommer in ska jag köra igång och om han inte hinner, ska jag ta hem. duktig_chey som inte vill halka efter. drar till gården och pluggar idag, ska bli roligt att träffa alla och ska bli skönt att ha gjort lite plugg dessutom! har inget internet där så, jag bloggar när jag kommer hem (ca 6-7!) puss ♥



issa joinade i en läskig bild :O kolla hennes ögon.. MAN BLIR FAN RÄDD!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0